Bukan kerana aku tak cinta - Maya HD




TAYANGAN: Astro Mustika HD
PELAKON : Nelydia Senrose (Hannah Mastura), Sharnaaz Ahmad (Jebat), Iqram Dinzly Aryan)
MULAI: 9 Disember 2013
HARI: Isnin hingga Rabu

MASA: 10 Malam

ADAPTASI : Novel "Bukan Kerana Aku Tak Cinta" karya Eman Sufi

JUMLAH EPISOD : 1- 60

Sinopsis Bukan Kerana Aku tak cinta

Bukan Kerana Aku Tak Cinta. Jebat, seorang lelaki yang katarsis, berdarah campuran Melayu dan Cina dari jalan hitam kehidupan kepada pencerahan. Tidak pernah terlintas dalam fikirannya untuk jatuh cinta kerana tujuan hijrahnya hanya untuk menuntut ilmu agama dan melupakan kisah silamnya.
Sifatnya yang tenang, rajin dan baik hati telah menarik perhatian Mastura, adik ipar kepada majikannya Uwais. Pelbagai cara digunakan oleh gadis itu untuk menarik perhatiannya hingga Jebat naik rimas dan lemas. Walau berkali-kali ditolak, Mastura tidak juga berputus asa. Dia tidak pernah menyangka gadis cantik,kaya dan bijak seperti Mastura terpaut hati kepadanya, seorang lelaki biasa yang tidak begitu tampan kerana mempunyai parut di bahagian matanya. Mereka umpama The Beauty and The Beast.

Namun mampukah rumah tangga yang dibina bertahan? Masih adakah cinta dan kesetiaan dalam hati Mastura apabila mengetahui rahsia sebenar yang Jebat ialah bekas ketua kumpulan gengster!

Novel Bukan Kerana Aku Tak Cinta...ikhsan Penulisan2u.com

okey nota kaki : Novel ini bukan saya punya..saya link kan sahaja ke blog tuan punya dan sorry saya jumpa Bab 1 je selepas Bab 1 boleh baca di novel yang boleh didapati dipasaran hehu..

Ost Bukan Kerana Aku tak cinta 



Lirik Lagu Salahkah - Hafiz & Rossa (OST Bukan Kerana Aku Tak Cinta)

Hafiz

Salahkah ku bila mencintamu sepenuh hati

sedang ku tahu pasti keluarga tak merestui 


Rossa 

Biarkan dunia berputar seiring waktu berjalan

sampai saat nanti tiba

waktu merestui cinta yang terlarang 

untuk kita berdua  

Dari jauh ku berlari mengejar mimpi-mimpi

berat rasanya ku dapatkan semua  


Hafiz

Dari situ ku sedari mungkinkah saat nanti

cinta kita berdua bisa ku miliki  

Salahkah ku bila mencintaimu 

mencinta sepenuh hati  


Rossa + Hafiz

Biarkan dunia berputar seiring waktu berjalan

sampai saat nanti tiba

waktu merestui cinta yang terlarang 

untuk kita berdua  


Rossa

Dari jauh ku berlari mengejar mimpi-mimpi

berat rasanya ku dapatkan semua 

Hafiz

Dari situ kusedari

Mungkinkah saat nanti

Cinta kita berdua bisa kumiliki

Salahkah.. salahkah

Salahkah.. salahkah ku..


Dari jauh ku berlari mengejar mimpi-mimpi

berat rasanya ku dapatkan semua 

Dari situ kusedari

Mungkinkah saat nanti

Cinta kita berdua bisa kumiliki


Watch Online Bukan kerana aku tak cinta

Previous
Next Post »
0 Komentar

Selamat Datang dan Selamat Mengomen..^_^